Rekolekcje młodzieżowe w Zakopanem

30 lipca wyruszyliśmy wraz z młodzieżą z Bydgoszczy oraz innych zakątków Polski na rekolekcje do Zakopanego. Było nas wszystkich 46 osób, a przyświecał nam temat: „Wierzę w Kościół Powszechny”.

W pierwszym dniu odwiedziliśmy Sanktuarium Matki Bożej Objawiającej Cudowny Medalik, w którym posługują Księża Misjonarze św. Wincentego a Paulo. W drugim dniu wybraliśmy się na szlak, by spotkać Boga w majestacie gór.

Nasze wędrowanie rozpoczęliśmy od najchętniej odwiedzanego przez turystów szlaku—Doliny Strążyskiej, na końcu której znajduje się Wodospad Siklawica. Kolejne dni podjęliśmy trud zdobycia Gubałówki, Morskiego Oka, Czarnego Stawu Gąsienicowego. Zwieńczeniem naszego pobytu w Zakopanym była Msza Święta w Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej na Krzeptówkach. Pełni radości 4 sierpnia wróciliśmy do Bydgoszczy, zabierając ze sobą piękne wspomnienia, Słowa które Bóg skierował do każdego z nas osobiście, a także pragnienie bycia bliżej Tego, Który jest Stwórcą wszelkiego Dobra. Niektórzy mieli dobrą zaprawdę przed pielgrzymkowym szlakiem do Częstochowy. Mam nadzieję, że w przyszłym roku również tak licznie spotkamy się na zakopiańskim szlaku, gdzie Bóg chce mówić do naszego serca.